söndag 24 maj 2009

Party like a pop song from the 80's

Ojojoj, idag mår man bra...
Vaknade halv 9 imorse med sprängande huvudvärk och bara synen av alla tomma flaskor på diskbänken gjorde mig lätt spyfärdig! Woho! Men vill man ha kul får man lida pin och sota för det dagen efter!
Igår var det party utan dess like med en genuin tjejförfest hos mig i vanlig ordning å sedan blev det Nef för hela slanten! Under kvällen försöke jag lura i vakterna att jag var american (är "20" på mitt US-körkort) -Lyckades! Matsonen försökte få pengarna tillbaka för inträdet -Lyckades inte! Marie, som lite inofficiellt blev adopterad av våra farsor, stal en körv! Vi blev assura på dj:n när hon vägrade spela Kings of Leon och MGMT. Å sen drack vi öl (!), dansade lite vingligt och spenderade alldeles för mycket tid i toakön.
Rrrolig kväll skulle jag vilja säga.
Nu har jag precis ätit falafel och ska gosa ner mig i min säng å se på The Clique-Inne till varje pris och the Ultimate Gift.

/Sladdis

1 kommentar: