fredag 17 april 2009

Confessions of a Sladdis

Det har gatt bra for Sladdis pa senaste...
De senaste dagarna har jag bl.a. lyckats astadkomma foljande:
-Borjat borsta tanderna medan en kille i vart dorm rakat sig vilket slutade med att jag fick springa runt som en dare med munnen full av tandkramsskum i 10 minuter.
-Tappat min mobiltelefon i stengolvet (enda javla hostellet hittills som inte har heltackningsmatta) sa att displayen gick sonder. Ingen bra ide att ha mobilen som bokmarke och sedan slanga boken over halva rummet till sangen....
-Glomt smorja in sin mage. ROD
-Forsokt ta nagon annans smutsiga tallrik... Blandade ihop den med min egna som stod pa bordet brevid och gick istallet fram till killen och grabbar tag i tallriken och inser forsent att det var fel, valdigt fel. Samtidigt star familjen och asgarvar at mig och undrar vad i helvete det ar som forsigar! Jajaja man far val bjuda pa sig sjalv ibland.


//Sladdis

PS Vi har borjat skriva ner Familjen Godhs regler och budskap och de kommer snart att postas pa bloggen!

1 kommentar: