fredag 24 april 2009

*blond*

Hahahah tragiskt vad lite som pågår i min skalle ibland. Fick två små prover från sephora med "tinted moisturizer" aka färgad hudkräm typ. Åå imorgon ska det tydligen bli stekigt väder här så jag tänkte let's slå på stort och raka benen och sen skulle man ju kunna smeta på lite av den där färgade hudkrämen som jag i mitt huvud vid den här tidpunkten hade förvandlat till brun utan sol. Så ja lagade duschen osv.. var till och med seriös och kletade på en annan hudkräm innan för att fejkbrännan skulle bli najs. Sen var det dags för finishen. Klämde ut lite in handen. Hudfärgat. Okej. Smetade på bägge benen. Fortfarade hudfärgat. Jaja det är ju bra att man ser vart man har och vart man inte har. *smörjer noggrant* Snilleblixt! Färgad hudkräm, det kanske betyder just färgad hudkräm! Alá sån man har i fejjan istället för foundation. Oppps! Gött att ha jämnt färgade ben liksom. Vad ska man göra? Där rök dom bruna benen jag hade tänkt stoltsera med imorgon.


tragik/
Jöran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar