onsdag 29 april 2009

<3

Ojojoj.
Efter en halv natts vakan for Sladdis och Snillet, med sallskap av Matis, Slappis (och en stund for dottersonen som inte kunde halla sina sma ogon oppna tillslut) och tva skottar blev vi upphamtade av taxin till flygplatsen vid 4:15. Sen dess har vi sovit 1.5 timmar pa planet och ytterligare en timma pa hostellet. Det kanns ungefar som man blivit slagen med en planka i bakhuvudet! Trott trott troooott och jag vill bara sova egentligen!
Det jag mest ville saga var att jag redan saknar min familj uppe i Cairns (och varmen!! Regn och kyla i Sydney, av vad?!!) och att det var sorgligt att ta farval och att jag langtar tills vi ses igen <3

/Sladdis

P.S. Jag vill inte riktigt att resan ska ta slut an. Ar hemma igen pa sondag, helt ofattbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar