söndag 8 mars 2009

shit pommes

omg familjen! Hahahhahah killen från american eagle som jag skrev om i ett annat inlägg är han som heter "engels" och är min senaste vän på fejjan. STORT SKÄMT! Vaafaaaan kan jag få en normal amerikansk vän, inte nån som har wanna-guccibrillor på sin presbild? Bara för det har han blivit min stalker nu vilket är ett problem eftersom att i det här mongolandet kostar det pengar att TA EMOT sms!! Av smsen att döma pratar han dessutom typ sämre engelska än jag. Garvar skallen av mig. Jag har förresten ett amerikanskt nr nu som ska tillkännages i ett fejjanmejl snarast ifall nån får faderslängtan.



Orka att jag bloggar typ tre ggr i rad här, får no-life varningar av mig själv.

Bra grej 1: snackade med en sydafrikansk tjej när jag åt middag idag. Söndertrevlig och normal. Hon har tydligen vart modell men nu ska hon gå nån skådespeleri-skola här.

Bra grej 2: det kanske är fest ikväll i huset där en av mina klasskompisar bor och isf är jag bjuden!


/jöran

1 kommentar: