måndag 2 mars 2009

framme!

Tja familjen!

Har ar jag, landad och klar i NY! Sitter pa skolan nu och snyltar internet som en akta ukranier. Skolan verkar nice, bra larare och sa :) Mindre nice var det igar nar jag kom fram till mitt boende och mottes av en bitchig receptionist som bad mig vanta "1sec" vilket var typ 10 min och sen gav hon mig noll information. Jajaja man ska inte klaga men min nojdhet skjot inte direkt i hojden nar jag laste upp mitt rum och mottes av skitiga lakan, icke fungerande ljus och skrap OVERALLT! Hade lust att hanga mig/ grata skallen av mig. Dumpade trots allt dom idéerna och akte hissen ner igen. Det enda som snurrade i mitt huvud da va "ett STORT skamt, ett STORT skamt, ett STORT skamt". Som tur va fixade bitchen nan som kunde stada mitt rum. Ensamheten var ett sonderfaktum sen nar jag kom tillbaka till rummet aka cellen och allt kandes elandigt men jag tror sahar i efterhand att det berodde ganska mycket pa trotthet, va da fyra timmar fran att dygna! Kanns battre idag iaf :)

Forresten sa fick jag igar en svag kansla av att jag inte va i GBG langre nar jag satt pa bussen fran flygplatsen och en medelalders afroamerikan bakom mig borjade lyssna pa hiphop hogt fran sin mobil och en bil med blingade vindrutetorkare akte forbi pa den fyrfiliga vagen...

Ska bara kopa adapter till dotan sa ska jag lagga in bilder dar och langa har!

PUSS!
/joran

2 kommentarer:

  1. Na na na kare kare far! (hahaha utan prickar blev det tokigt!) Vi var allt lite oroliga for dig nar vi lamnade av dig pa Landvetter. Skont att hora att allt verkar vara okej nu iallafall. Forstar verkligen ogodheten och ensamheten :/
    Allting ordnar sig a snart borjar partyt :)! \Ha det jattebra a keep us updated!
    Saknar dig redan!
    /Sladdis! a snillet ocksa for den delen.

    SvaraRadera
  2. åh jöris! du ska se att det VAR ett stort skämt o att nån snart kommer o gör allt bra igen! jag tror det kommer bli hur gödhigt som helst. peppar för nästa update!! make me proud farsan. <3

    SvaraRadera