fredag 30 januari 2009

sovasovasova

Nu hoppas jag att inlägget hinner skrivas klart innan jag somnar sittande med dotan i knät.
Idag begav sig de tre första människorna i familjen Gödh ut på sitt livs hitills största äventyr och jag var där och vinkade av dem. Aningens sorgligt även om jag visste att, av alla som var där, så kommer jag träffa dem först. Då blev det lite lättare. Jag kommer dock sakna er sönder och samman, men ni kommer få det så grymt roligt och som sagt så ses vi ju snart. En extra hälsning till matis, du kommer klara det galant, lite vimsig kan du vara utan att det skadar. Du har ju ändå klarat dig hitills och de andra kommer ta så väl hand om dig.

Ikväll har det vart middag här hemma, mycket gott och nu är jag tjock och lycklig deluxe. Somnar med en stor skål halvfull emd godis bredvid sängen. Känns dock som att det har gått lite för långt då. Älska myskvällar med familjen, bara ligga på Claras säng och diskutera livets alla gåtor samtidigt som man lyssnar på värd musik och äter sig ännu tjockare och lyckligare, även smått illamående. Ni som inte va här missade lite mys, men ni hade det antagligen bra på era håll:)

Sov gott!
Dottersonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar