onsdag 28 januari 2009

Prioritering #1

Nu när man ska ut på långresa så gäller det ju att prioritera. Se till att packningen blir klar & fixa åksjuketabletter & allt sånt... Men nä. Inget för mig. Jag bokar resa till Amsterdam, sparkar en boll 4 kilometer hem mitt i natten eller gör det som fan är det roligaste jag vet just nu:

Dom 2 längst till höger är dom senaste i samlingen. Det är Jens & Jannes nyårsskivor 1 & 2. Jag såg Pamela Anderson & tänkte "Fan va gödh ändå". Så, så fick det bli.

Thänk jo får lissening. Over & Out! / Frittan

5 kommentarer:

  1. hahahaha bystmaja är ett exceptionellt val av omslag, speciellt med tanke på musiken på skivorna! ;D Jag menar vad har minimaltechno, indiepop och Aqua gemensamt?! PAMELA för i fan

    SvaraRadera
  2. Vad gjorde du inatt? Förutom att sparka boll? :D Feina omslag :D:D:D
    Å vad ska du i Amsterdam och göra? nyfiken nyfiken nyfiken! Puss

    SvaraRadera
  3. Oh lovely lovely! :D
    Amsterdam here we come!
    IIIIIIH NI ÅKER IMON! Kommer sakna er lite lite granna...<3

    SvaraRadera
  4. Jag säger ju att du har hittat ditt framtidsyrke! Du skulle verkligen vara perfekt som omslagsgörare. Pillig och kreativ! Precis som det ska vara!

    SvaraRadera
  5. Haha i like it helt enkelt!
    ph - efter cafébesöket så åkte jag, paul & jens mot peter som slutade typ 12, sen hooka vi upp med janne & åkte till peter & hängde :) mysigt va're (har klippt ihop en liten film om'et som kommer på fejjan snart!)

    SvaraRadera